Klantenservice
Klantenservice van Haaima – Altijd in beweging voor u
Bij Haaima staat u als klant centraal. Of u nu langskomt voor een nieuwe auto, onderhoud aan uw huidige voertuig of een vraag over mobiliteit: onze klantenservice helpt u snel, deskundig en vriendelijk verder. Wij geloven in duidelijke communicatie, heldere afspraken en een service die verder gaat dan alleen de voordeur van onze werkplaats.
Persoonlijke aandacht, snelle service
Onze medewerkers nemen de tijd voor u. Of het nu gaat om een adviesgesprek in de showroom of een telefoontje over onderhoud – we luisteren naar uw wensen en zoeken samen naar de beste oplossing. We zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en WhatsApp, zodat u altijd snel contact kunt opnemen met uw vestiging.
Neem contact met ons op:

Klanten Contact Centrum
We kijken samen met u naar de mogelijkheden.
Alles onder één dak
Van APK tot schadeherstel en van private lease tot elektrisch rijden: bij Haaima vindt u alle
mobiliteitsoplossingen onder één dak. En dat betekent ook dat u met al uw vragen terechtkunt
bij één vast aanspreekpunt. Wel zo overzichtelijk – en wel zo prettig.
Betrouwbaar en betrokken
Als regionale autodealer met vestigingen in Friesland en de Noordoostpolder bouwen wij al jaren aan duurzame relaties met onze klanten. Onze klantenservice is daar een belangrijk onderdeel van. Wij denken met u mee, houden u onderweg en zorgen dat u zorgeloos kunt
blijven rijden.
Contact
Als u specifieke vragen heeft met betrekking tot een merk of vestiging, kunt u uiteraard ook rechtstreeks contact opnemen met één van onze vestigingen
Neemt u liever contact op met één van onze medewerkers? Ook dit is mogelijk. Bel hiervoor met ons Klanten Contact Centrum: 088 – 606 9500 of mail: contact@haaima.nl. We kijken dan samen met u naar de mogelijkheden.
Neem contact met ons op:

Klanten Contact Centrum
We kijken samen met u naar de mogelijkheden.