Terug
Haaima

Servicekaarten

Een lampje verwisselen, ruitenwisservloeistof bijvullen, de APK-keuring… het lijken kleinigheden, maar door het jaar heen kunnen kleine uitgaven aan uw auto al snel in de papieren gaan lopen.

Speciaal voor onze klanten hebben we voor al onze merken** de unieke MyCard. Met de MyCard heeft u recht op zeer veel voordelen, want u heeft tijdens de looptijd van de MyCard geen kosten voor:

U kunt de MyCard aanvragen na een basis onderhoudsbeurt, uitgevoerd door een Haaima Servicepunt, ongeacht de leeftijd van uw auto. De kaarten zijn altijd in combinatie met Assistance Pechhulp NL-Basis en optioneel uit te breiden naar EUR-Premium.

My card met aanvullende pechhulp € 39,95 (met NL-Basis)*

My card met aanvullende pechhulp € 79,95 (met Met EUR-Premium)*

Naast de financiële voordelen voorzien deze ook in gemak. Nooit meer onderweg zoeken naar de juiste motorolie, of in de gure wind uw ruitenwisservloeistof bijvullen. Een rit naar Haaima is voldoende.

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze servicecards of abonnementen? Geen probleem. Neem contact op met één van onze medewerkers. Bel hiervoor met ons Klanten Contact Centrum: 088 – 606 9500 of mail: contact@haaima.nl. We kijken dan samen met u naar de mogelijkheden.

*BELANGRIJK: Om deze kaarten aan te schaffen, is een technische inspectie vereist om eventuele vloeistofbijvullingen en geconstateerde problemen op te lossen. Het wordt sterk aanbevolen om dit tijdens regulier onderhoud aan te vragen. Als u deze kaart echter tussendoor wil aanschaffen, is er een zekerheidscheck beschikbaar tegen een vergoeding van € 39,95 inclusief btw, exclusief de kosten voor de aanschaf van de MyCard.
**Voor het merk Suzuki wordt er een andere service kaart gehanteerd.
****Bijvullen motorolie tot maximaal 2 liter per jaar.
****Met uitzondering van xenon-, neon-, led-, dag- en interieurverlichting. Het verhelpen van overige defecten aan de verlichting van je auto zijn niet gedekt. Vraag je verkoopunt naar de voorwaarden.